fbpx
pnl bucuresti

PNL Bucureşti îi solicită imperativ Gabrielei Firea să îl demită de urgenţă pe directorul companiei municipale nelegale Publicitate şi Afisaj

PNL Bucureşti îi solicită imperativ Gabrielei Firea să îl demită de urgenţă pe directorul companiei municipale nelegale Publicitate şi Afisaj

De asemenea, solicităm Gabrielei Firea să asigure neutralitatea politică a salariaţilor PMB şi ai subordonatelor.

Funcţionarii publici nu trebuie să fie implicaţi în dezbaterea electorală!

Având în vedere articolul apărut în site-ul buletin.de/bucuresti la data de 16 iulie, în care s-a demonstrat că angajaţii companiilor municipale înfiinţate nelegal de Gabriela Firea sunt implicaţi în pre-campania electorală, PNL Bucureşti face următoarele solicitări imperative către (încă) primarul general:

Este de neacceptat într-o democraţie ca angajaţi plătiţi direct sau indirect din fonduri publice să fie implicaţi în lupta politică, mai cu seamă că ne aflăm în pre-campanie electorală pentru alegerile locale.

Iată că, şi prin acest articol, se demonstrează ceea ce PNL a afirmat în mod răspicat şi repetat: scopul pe care Gabriela Firea l-a avut când a decis să înfiinţeze o puzderie de companii nelegale a fost de a crea sinecuri pentru clientela politică PSD-ALDE şi să plaseze în funcţii foarte bine plătite postacii de partid.

Compania Municipală Publicitate şi Afişaj, înfiinţată în primăvara anului 2017, nu a avut până astăzi niciun obiect de activitate, înregistrând pierderi cumulate de aproape un milion lei. De asemena, CM Publicitate şi Afişaj a primit 10 milioane lei majorare de capital şi peste 2 milioane lei împrumut de la bugetul municipalităţii, împrumut pe care nu l-a returnat nici astăzi. Cei 35 de angajaţi cu venit mediu de peste 9.300 lei se ocupă şi cu altceva decât postări plătite pe reţelele de socializare?

Cum e posibil ca dna Firea să se arate preocupată de protejarea sănătăţii bucureştenilor iar un apropiat, director al unei companii municipale, să alimenteze, prin postările lui, teoriile conspiraţioniste şi să distribuie fake-news-uri în spaţiul public?