fbpx
cec bank

CEC Bank demarează modernizarea reţelei de bancomate şi aparate multifuncţionale pentru plăţi şi anunţă noi investiţii

CEC Bank a anunţat că demarează modernizarea reţelei de bancomate şi aparate multifuncţionale pentru plăţi, valoarea investiţiilor pentru acest an fiind de 2,6 milioane de euro.

”CEC Bank, instituţia financiară cu cea mai lungă tradiţie şi cea mai extinsă reţea teritorială din România, demarează un amplu program multianual de modernizare a infrastructurii de bancomate şi aparate multifuncţionale pentru plăţi, într-un efort care va permite implementarea tehnologiilor moderne şi alinierea la cele mai bune practici la nivel internaţional”, a informat banca.

Programul face parte din strategia de digitalizare şi modernizare a CEC Bank, în cadrul căreia au fost lansate deja, de la începutul anului, o serie de produse şi servicii inovative: plăţile contactless de pe telefonul mobil prin Android şi Apple Pay, aplicaţia de transferuri Card2Card, deschiderea online a conturilor prin CEC_IN.

”Până la sfârşitul lui 2020, în prima fază a programului, vor fi înlocuite 200 de ATM-uri cu aparate de ultimă generaţie, iar acest proces va continua şi în următorii ani, până la înlocuirea întregii flote de ATM-uri. În plus, va fi extinsă reţeaua de echipamente multifuncţionale de plăţi (MFM). Valoarea investiţiilor programate pentru 2020 se ridică la 2,6 milioane de euro”, precizează banca.

Programul de modernizare a infrastructurii de plăţi va începe cu oraşele mari şi cele reşedinţă de judeţ. Oraşele Constanţa, Sibiu, Călăraşi, Botoşani, Slatina, Alba Iulia şi Târgu Mureş vor beneficia de ATM-uri şi MFM-uri moderne până la sfârşitul lunii iulie, Bucureşti, Ploieşti, Cluj şi Iaşi – până la sfârşitul lui septembrie, programul urmând a fi extins la nivel naţional prin înlocuirea progresivă a flotei de echipamente cu modele de ultimă generaţie. În prezent, CEC Bank oferă servicii bancare printr-o reţea de peste 1.200 terminale de tip ATM şi MFM.

”Reţeaua de bancomate este un factor important pentru clienţi: o reţea extinsă de bancomate permite acces facil la disponibilităţi şi la alte operaţiuni precum plata facturilor, iar CEC Bank are avantajul uneia dintre cele mai mari prezenţe la nivel naţional, inclusiv în zona rurală. Tot mai mulţi clienţi apelează la sistemele self-service pentru a economisi timp şi pentru flexibilitate. De aceea, am demarat acest program de investiţii în infrastructură, care ne va permite să ne servim clienţii mai rapid şi să diversificăm serviciile disponibile la nivelul bancomatelor şi echipamentelor multifuncţionale de plăţi. Următorul pas în direcţia digitalizării este implementarea tehnologiei contactless şi la nivelul ATM-urilor şi al aparatelor multifuncţionale de plăţi şi sper ca până la sfârşitul anului, aceasta să fie disponibilă la nivelul echipamentelor CEC Bank”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte, director general CEC Bank.

Echipamentele achiziţionate în cadrul acestui program sunt realizate de unul dintre cei mai mari producători la nivel global, mai arată banca.

Furnizorul echipamentelor a fost ales printr-o procedură de achiziţii competitivă la care au participat principalii distribuitori de astfel de echipamente la nivel naţional.

”Programul face parte din planul de afaceri al CEC Bank care vizează, pentru următorii ani, creşterea organică prin finanţarea economiei, precum şi investiţii în digitalizare, în condiţiile în care CEC Bank trebuie să recupereze decalajele tehnologice. În cazul infrastructurii de bancomate, marea majoritate au o vechime de peste 10 ani”, mai arată banca.

Citește mai mult pe www.news.ro